Kiwi блог
Комунікаційна стратегія в SMM — що це та навіщо?
У світі маркетингу без комунікаційної стратегії успіху годі й шукати. Авдиторія любить спілкуватися, взаємодіяти та розуміти унікальність продукту. Сьогодні хочемо відверто поговорити про те, як досягти омріяного match з підписниками на прикладі косметичного бренду Patricia Ledo.
Тренд серед трендів: короткі відео
Мільйони сторінок брендів, незліченна кількість контенту, але все це об’єднує одне — всі слідкують за трендами SMM, аби просування мало успіхи. Чому ж серед усіх тенденцій не перший рік лідирують короткі відео? Давайте розбиратися, як з ними працювати у 2024.
Кейс TikTok для Lukas
Lukas — українська компанія, що входить у пʼятірку найбільших виробників солодощів.
Тренди в маркетингу та SMM 2024
У цьому світі немає нічого постійного, а особливо змінні — тренди та соціальні мережі. Пришвидшений темп розвитку технологій та зміни у поведінці споживачів постійно трансформує маркетинг. Як встигнути за змінами, які ключові тренди формуватимуть стратегії у цій галузі та як залишатися на плаву, читайте у цій статті
Кейс SMM для Patricia Ledo
Створення wow-контенту замовляли?
Ми прийняли цей виклик та демонструємо результати роботи з косметичним брендом Patricia Ledo. Це власна торгова марка мережі магазинів Eva, яка раніше не мала власного представницства у соцмережах.
Антитренди SMM: що більше не працює в 2024
Світ цифрового маркетингу — король продуктивності: ніколи не стоїть на місці та постійно розвивається. Одні прийоми SMM отримують заслужену славу, інші — ідуть у забуття. Тому нам важливо розуміти, що більше не принесене очікуваного результату.
Кейс SMM для ILLUMINARIUM
Illuminarium — це парк ілюмінацій, резидент Зимової країни на ВДНГ. Арт-простір пропонує відвідувачам прогулятися своїми ілюмінованими тунелями, подивитися на скульптури казкових героїв та зробити фото біля унікального ілюмінованого пшеничного поля.
Як розробити SMM-стратегію для б’юті-бренду
Б’юті-сфера — це окремий світ у соціальних мережах з великою кількістю професійних гравців, тому при створенні SMM-стратегії потрібно правильно задіяти всі ресурси. Ділимося власними секретами на прикладі Pudra Cosmetics.
Кейс SMM для мережі АЗК VostokGaz
VostokGaz — один із найбільших мереж АЗК у Дніпропетровському регіоні з власними маркетами (широкий асортимент товарів та послуг для водіїв), програмою лояльності та додатком на базі чат-бота.
Завойовуючи соцмережі: як SMM знайомить аудиторію з брендами
Коли, як не у грудні згадувати, яким для нас був цей рік? А він був ну дуже цікавим та продуктивним для нашої команди. Особливо він запам’ятається нам співпрацею з брендами-початківцями, що тільки-тільки заходять на ринок і шукають шляхи до сердець своїх споживачів.
Кейс TikTok для Kärcher
Kärcher — німецька компанія, що пропонує широкий асортимент побутового та професійного прибирального обладнання. І команда Kiwi Agency була рада співпрацювати з цим брендом.
Voice, Немає слів: The Importance of ToV in Marketing
Маркетинг як наука постійно еволюціонує. З появою нових технологій та зміною переваг споживачів, стратегії маркетингу також зазнають змін. Однак один елемент залишається постійним — це спілкування з аудиторією. У світі, де інформація летить зі швидкістю світла, важливим є не тільки те, що ми говоримо, але і як ми це говоримо.
SMM кейс для ТРЦ Retroville
ТРЦ Retroville — це особливий торговельний-центр у Києві, який об'єднує людей. Тут втілюються дитячі мрії, відбуваються романтичні зустрічі, проводяться бізнес-ланчі і влаштовується безліч важливих подій і розваг.
Вакансія SMM-manager / TikTok-manager / Content creator
SMM-агенція Kiwi Agency в пошуку нових креативних менеджерів в команду.
В діджиталі ми вже понад 9 років.
Робимо та втілюємо SMM-стратегії для Facebook, Instagram, знімаємо для TikTok, створюємо візуальний контент, запускаємо рекламні кампанії, співпрацюємо з блогерами.
SMM кейс для мережі гіпермаркетів «Велмарт»
«Велмарт» — мережа гіпермаркетів, які працюють у новому для України форматі дисконтного магазину. Головна концепція такого підходу — забезпечити приємно низькі ціни на весь асортимент товарів.
Одна з головних переваг «Велмарт» — це політика наближення до виробника, яка дає компанії велику перевагу — низьку ціну.
SMM кейс родинна ферма «Шаничі»
Родинна ферма «Шаничі» — це свіжі фермерські яйця для здорового харчування всієї родини.
Особливістю бренду є те, що «Шаничі» перші в Україні відкрили відеодоступ до своєї ферми, тож ви можете спостерігати за життям курочок у режимі реального часу.
Ретаргетинг: Потужний інструмент збільшення конверсії
У світі цифрового маркетингу, що швидко розвивається, все більше і більше компаній прагнуть використовувати різні інструменти для збільшення рівня конверсії в соціальних мережах. Один із найефективніших інструментів у цій галузі — ретаргет.
SMM кейс просування Elixir SPA Dubai
Elixir SPA — масажний салон, що розташований у відомому відпочинковому комплексі Habtoor Grand Resort в Дубаї. Цє екологічно свідомим SPA-центр, який гарантує, що кожен продукт, який використовується для процедур, є екологічним і безпечним для кожного гостя.
Кейс SMM для Avalon Group
Avalon Group — виробник безалкогольних напоїв, бутильованої та фасованої води.
Головна перевага бренду у тому, що вода Avalon добувається з природного джерела, розташованого поруч з курортом Ворзель.
SMM кейс просування Luxury SPA Dubai
Luxury SPA — один з найкращих масажних центрів у серці Дубаї. Команда професійних терапістів надає весь спектр послуг від класичного масажу до унікальних процедур, щоб гості SPA відчули силу luxury відпочинку.
SMM кейс просування SPA в Дубай
European SPA — це елітний масажний та SPA центр у Дубаї. Знаходиться на території п'ятизіркового готелю та акцентує свою увагу саме на заможних та статусних гостях. Сама ж люксовість прослідковується не лише в інтерʼєрі та атмосфері, а й у стилі комунікацій через соціальні мережі.
Як війна вплинула на SMM в Україні?
Після 24-го лютого цінності та меседжі багатьох брендів у соціальних мережах зазнали суттєвих змін. Одні компанії з перших днів війни вели активну просвітницьку діяльність та заявили про свою позицію, іншим був потрібен час для адаптації, деякі ж взагалі припинили своє існування.
Але навіть у складний період діджитал ринок не стоїть на місці та продовжує розвиватися. Зокрема, за допомогою соціальних мереж.
У цій статті спробуємо розібратися, як тримати свій бізнес на плаву під час воєнного стану.
Кейс SMM БО «БФ Добро»
Благодійний фонд «Добро» було створено в травні 2022 з благою метою: надання допомоги дітям у прифронтових зонах та на деокупованих територіях, військовим, людям з фізичними обмеженнями, громадянам, які постраждали від окупантів або мали покинути свої домівки заради безпеки.
SMM кейс для заводу з виробництва дитячих сумішей Solbritt
Solbritt — завод з виробництва дитячих сумішей з багаторічною історією. Особливість цього заводу не тільки у сучасному обладнанні, інноваційних технологіях та сертифікатах якості. Він розташований в естонському містечку Рапла. Це екологічно чистий регіон, де й досі існує багато молочних ферм.
SMM кейс для компанії MD Bespoke Solutions
MD Bespoke Solutions — професійна компанія в галузі пожежної безпеки та електротехніки, що базується у Лондоні. Вони спеціалізуються на електромонтажних роботах та послугах з пожежної безпеки. Компанія звернулася до Kiwi Agency з проханням допомогти розробити маркетингову стратегію в соціальних мережах, яка підвищить впізнаваність їхнього бренду, створить позитивний імідж та залучить потенційних клієнтів.
Розробка SMM-стратегії: крок за кроком
Ми в Kiwi Agency впевнені: будь-який бренд здатен підняти на новий рівень саме якісний SMM. А він, як відомо, починається з ефективної стратегії.
У цій статті розповідаємо, як ми створюємо стратегії, що допомагають нашим клієнтам потрапити в сердечко аудиторії та залишитися там надовго.
Отож, let’s go!
Тренди візуалу Instagram 2023
Зустрічають по обкладинці, а проводжають по наповненню. Яким би не був корисним ваш блог, користувач та потенційний підписник оцінює візуальне оформлення профілю.
#Кейс SMM для Watsons
«Watsons Україна» — мережа роздрібної торгівлі, що входить до складу A.S. Watson Group, найбільшої у світі роздрібної компанії, що спеціалізується на товарах для краси та здоров'я.
Фотосесія в паризькому стилі
Не секрет, що крафтовий контент допомагає досягати відмінних результатів у рекламних кампаніях. Унікальні фото та відео, створені з нуля спеціально для конкретного бренду, завжди привертають увагу цільової аудиторії, оскільки виглядають дорожчими та цікавішими за інші.
SMM кейс для бренду KATANA
KATANA — це високоякісні продукти та інгредієнти азійської та паназійської кухні, а також традиційні складові та рецепти, що надихають українців на приготування різноманітних страв вдома. KATANA впроваджує абсолютно повий погляд на кукінг, завдяки натуральним продуктам, що адаптовані до смакових переваг українців.
Як написати кейс так, щоб це було цікаво
Вдалий кейс може створити компанії або окремому фахівцю експертний імідж та знайти нові замовлення. Але далеко не всі вміють розповісти про свою роботу так, щоб довести свій професіоналізм і захопити читача. Як зробити так, щоб кейс працював на вас?
#Кейс SMM для «Новий Зір»
Мережа оптик «Новий Зір» є у 7 містах України: Київ, Черкаси, Дніпро, Харків, Хмельницький, Суми, Кривий Ріг.
Що таке інфостиль та як його застосовувати
Напевно, ви стикалися із ситуаціями, коли співрозмовник у листуванні використовував заїжджені слова, довгі фрази або узагальнення на кшталт «недорого», «професійно», «швидко» тощо. У подібні моменти ловиш себе на думці, що з такою людиною більше не хочеться продовжувати спілкування, оскільки воно приносить деякий дискомфорт, чи не так?
Чому важливо говорити зі своєю аудиторією однією мовою
Соціальні мережі потрібні не тільки для того, щоб ділитися мемами та «лайкати» фото, що сподобалися. Останнім часом онлайн-платформи стали величезним засобом комунікації: між людьми та їхнім оточенням, між брендами та їх споживачами. У будь-якому спілкуванні працює одне нехитре правило: чим зрозуміліша ваша мова та думки, які ви доносите, тим результативнішим буде фідбек. Але як навчитися розмовляти однією мовою зі своєю аудиторією?
Тренд-форкастер, або Як передбачати модні тенденції
Кожен бренд хоче не лише випередити конкурентів на ринку, але ще й запропонувати своїй аудиторії щось справді особливе. Аби краще розуміти потреби та бажання клієнта, потрібно постійно бути в курсі подій та стежити за трендами. І тут на допомогу можуть прийти вони. Тренд-форкастери.
Кейс SMM для ТРЦ «ДАФІ»
Центри покупок та відпочинку «Дафі» — торговельно-розважальні комплекси для всієї родини, які знаходяться у двох містах України — Харкові та Дніпрі. Власник комплексів, будівельно-інвестиційна компанія «Дафі», здійснює свою діяльність з 2003 року та є одним з найбільших учасників українського ринку комерційної нерухомості.
Кейс SMM для «Фармак»
«Фармак» з 2010 року є лідером фармацевтичного ринку України та найбільшим експортером лікарських засобів. Соцмережі цього проєкту об'єднали небайдужих до інновацій свідомих користувачів, які стежать за трендами фармацевтики та підтримують вітчизняного виробника.
Візуальний контент для стрічки Instagram
Якщо ви хочете ефективно просувати свій особистий або робочий акаунт в Instagram, потрібно створювати різні види контенту і регулярно їх чергувати, щоб утримувати інтерес підписників.
#Кейс SMM Signature
У самому центрі столиці, у престижному та фешенебельному районі Києва, на вулиці Мечникова, 11а височить новий символ української столиці — житловий комплекс преміумкласу Signature. Сьогодні Signature — це унікальний витвір інженерного мистецтва з удосконаленими технологіями будівництва, сучасними архітектурними рішеннями, розкішним зовнішнім та внутрішнім дизайном.
SMM тренди 2022
Важливо не просто створювати якісний контент, але й завжди бути в курсі останніх тенденцій та нових інструментів для досягнення успіху.
Ми з командою вивчаємо різні ресурси та тренди в смм, аналізуємо, пробуємо та робимо свої висновки, які ви прочитаєте прямо зараз. Поїхали!
#Кейс SMM для бренду Vivienne Sabo
Vivienne Sabo – бренд декоративної косметики в категорії мас-маркет, представлений в Європі і США.
Легендарна туш Cabaret Premiere в золотому тюбику була майже в кожної з нашої команди😉
ВАКАНСІЇ: Копірайтер / SMM-менеджер / Storiesmaker
Привіт! Ми – SMM-агенція Kiwi Agency, в діджиталі вже більше 7 років.
Робимо та втілюємо SMM-стратегії для Facebook, Instagram, знімаємо для TikTok, створюємо візуальний контент, запускаємо рекламні кампанії, співпрацюємо з блогерами.
#Кейс SMM для бренду Епікур
Епікур – перший в Україні виробник натурального курячого м'яса без антибіотиків і стимуляторів росту. Об'єднує активних людей, які люблять смачну та корисну курочку і ведуть здоровий спосіб життя.
#Кейс котеджне містечко Green Hills
Green Hills — котеджне містечко американського типу у 10 км від Києва, із власною інфраструктурою, закритою територією, цілодобовою охороною та сервісною компанією.
#SMM Кейс паперова продукція Soffione
ТМ Soffione – паперова продукція (зокрема, туалетний папір і паперові рушники) від українського виробника – Київського картонно-паперового комбінату.
SMM Trends 2022
14 грудня наші партнери Netpeak і SendPulse організовують безкоштовну онлайн-конференцію SMM Trends 2022.
Написання сценарію для Tik Tok: пошук ідей, тренди контенту 2021
Створення відео для Tik Tok не обійдеться без сценарію. Навіть якщо це відео "чисто для себе", ідея все одно є в голові. У цій статті ми обговоримо саме професійний підхід до зйомки відео: почути пісню, вигадати ідею, записати, вдосконалити і тільки тоді завантажити. Важливо привернути увагу з перших секунд, інакше вас просто проскролять, і зоряний час так і не настане. Завжди ставте собі запитання: "А я б подивився таке?".
Що таке Engagement Rate і як його визначити?
Engagement Rate (ER) — показник залученості або активна аудиторія вашої сторінки. ER у соціальних мережах вимірюється у відсотках і показує, яка кількість підписників акаунта реагує на пости. Сюди належать: лайки, реакції ( "Ух ти", "Супер" і ін.), коментарі, репости, а також збереження (для акаунтів Інстаграм).
Організація зйомки поетапно + чекліст
Як правильно організувати зйомку, щоб вийшли всі кадри, які вам потрібні для контенту на сайт, в соцмережі, зовнішню рекламу, в друк? Як нічого не забути і врахувати всі деталі? Наприкінці статті вас чекає бонус – чекліст!
У чому сила, брат? У брифі.
Якщо ви працюєте в діджитал, то термін "бриф" зустрічається у вашому житті настільки часто, наскільки тренінги зі щастя в стрічці Instagram. Але якщо ви чуєте його вперше, сідайте зручніше – в цій статті розповімо, що це таке, чому хороший бриф – ключ до успішної співпраці з клієнтом і які етапи брифінгу ми проводимо перед початком співпраці.
Чек-листи з SMM від Kiwi agency
Ми підготували чек-лист для SMM-менеджера з завданнями на кожен день, а також шпаргалку з Tone-of-voice із архетипами та характеристиками бренду.
Відкривай, дивись, що всередині✅
10 факапів на зйомці
Уявіть. Цілий тиждень ви готуєтеся до масштабної фотосесії. Контент для клієнта потрібен бомбезний, тому ретельно продумуєте все до дрібниць. І коли настає день X, щось із ваших пунктиків йде катастрофічно не за планом.
Страх. Паніка. Здатися з повинною чи взяти себе в руки і вирулити ситуацію? Давайте разбиратися👇
П'ять приземлених поглядів, які заважають конвертувати соцмережі
Хтось у соцмережах позиціонується для іміджу, а хтось тільки і робить, що конвертується. Маючи чітку ідею, рекламний бюджет і товар або послугу можна досягти фінансових успіхів, наприклад, в Instagram чи Facebook.
Але все б нічого, якщо не завищені очікування, жадібність і непродумана стратегія. Ці три чинники гублять бізнеси вже на старті свого існування.
Ми проаналізували попередній досвід із компаніями, підприємцями, брендами і виявили помилкові думки, які перешкоджають досягати успіхів у соцмережах.
Нова мета: успіх в Tik Tok
Словосполучення "просування в Tik Tok" - вже не викликає змішаних почуттів у SMM-менеджерів, а стало невід'ємною частиною роботи. Деякі українські бренди вже заявили про себе на цьому майданчику, і багато хто хоче бути в їх числі. Як зрозуміти і освоїти Tik Tok? Читайте в нашому статті (в кінці вас чекає маленький бонус😊)
Цим все сказано: як кафе й ресторанам обрати правильний Tone of Voice
Перш ніж засісти за матеріал, я вирішила погуглити, які ж поради з цього приводу пропонують найвідоміші маркетингові агентства України. Але запити російською та українською мовами засмучено знизали плечима, а пошуковик видав статті лише на тему, як загалом визначити Tone of Voice для бренду. Біднувато. В англомовному світі інформація є, але вона, як пробники в глянцях, дуже дозована й не дозволяє повністю розібратися у всіх нюансах. Тому я підняла свої проєкти в ресторанній сфері, з якими вдавалося співпрацювати протягом останніх 5 років, і зібрала все в один порадник зі створення ToV.
Чого не вистачає: прогнозуємо тренди соцмереж у 2021
7 років на Digital-арені не пройшли дарма. Більше 100 реалізованих проєктів не з повітря взяті. Так чому ж не почати прогнозувати майбутнє ринку, в якому ми як риба у воді?
Настав час і нам поділитися своїми передбаченнями.
Ловіть прогноз трендів Instagram/Facebook у 2021 році від Kiwi Agency.
Просування в Tik Tok для бізнесу
Як потрапити в рекомендації Tik Tok і набрати цільову аудиторію? Розповідаємо про українські бренди, які вдало влилися в цю стихію.
Розкласти по полицях: 5 книг для копірайтера, які потрібно прочитати
Напевно, немає маркетингового агентства, яке хоча б раз не грішило постом або статтею, присвяченими книгам для копірайтерів. Та найчастіше на в’язнів клавіатури в цих матеріалах чекає облом (читати копіпаст).
Відкриваєш сторінку в захопливому передчутті отримати порцію адекватного mustread-листа, а на ній – «Пиши, скорочуй» і повне зібрання Кота. Ні, вони не погані. Але ці книги настільки приїлися, що аж в голові приторно лише від згадки про них. Та і є більш соковита література, яку не соромно рекомендувати та постити до сторіз.
SMM-просування магазину "MARVEL & MINISO"
У листопаді 2019 року команда Kiwi Agency організовувала відкриття першого в Україні магазину "MARVEL & MINISO" – стильного молодіжного бренду, що пропонує відвідувачам яскраві оригінальні товари.
Покоління Z: хто вони і як з ними працювати в SMM
Покоління Z абсолютно відрізняється своїм відкритим мисленням і "просунутим" підходом до життя. Generation Z - молоді, рішучі і завзятливі. Теорія поколінь свідчить, що вони народилися після 2003 року. Вони змушують бренди адаптуватися і кардинально змінювати все - аж до позиціонування.
#kiwi_review: сервіс PublBoх
Скільки втрачених публікацій було у вашому житті? Це коли, наприклад, потрібно було вранці запостити анонс важливого івенту, але ви забули це зробити. В цьому немає нічого кримінального, так як всі ми живі люди, і тримати всю інформацію в голові буває просто неможливо. У таких випадках на допомогу приходять ті самі "рятувальники» (не Малібу, звичайно) - сервіси відкладеного постінгу, які значно полегшують життя навіть самого крутого SMM-ninja.
Яким буде SMM в 2020 році
Тренди в Social Media змінюються частіше, ніж курс долара в Україні. Класно, що ми в Kiwi Agency завжди відслідковуємо нововведення, якими із задоволенням поділимося з вами.
10 способів збільшити трафік із соцмереж
Соцмережі на піку слави, а ось звичайні сайти стають менш популярними.
Але що робити, якщо ваш основний інструмент - веб-сайт? Правильно - збільшувати трафік із соцмереж. Як це зробити швидко і якісно? Читайте в нашому матеріалі.
Чи потрібен контент, що продає?
Чим більше нам нав'язують продуктів, тим сильніше нам хочеться бігти в протилежну сторону і вирішувати самостійно, який засіб для нас - найкраще.
Коли традиційні способи викликають зворотний ефект, потрібен якийсь метод просування товару в інтернеті.
Не залишається нічого, крім продажів без продажів! Але як це зробити?
"Як створити ефективну SMM-стратегію" та інші доповіді онлайн-конференції "SMM-революція"
Уявіть, що ви відправилися на пошуки скарбу, який принесе вам гроші, впізнаваність і всесвітнє визнання. Все, про що можна мріяти, буде у вас! Але є одне "але" - скарб існує, а шляхів, як до нього дістатися, ви не знаєте. От халепа. Як думаєте, які тоді шанси знайти бажаний скарб? Припускаємо, що приблизно 0,0001%, не більше. Так і в світі SMM - без заздалегідь продуманого плану вам не обійтися.
SMM кейс для студії меблів Interia
Студія меблів Interia — це український виробник м'яких меблів і предметів інтер'єру. Це не чергова меблева компанія, яка женеться за масштабним виробництвом. Унікальні дивани, ліжка, журнальні столики створюють для естетичного і функціонального задоволення.
Ера TikTok: нове захоплення у світі соцмереж
TikTok - додаток, який поєднав у собі функціонал Instagram Stories, Vine, Snapchat. У ньому створюють вертикальні 15-ти секундні ролики (і до 1 хвилини при завантаженні готового відео): фанові скетчі, музичні кліпи та інші трендові активності. Також там можна запускати прямі ефіри.
Як залучити аудиторію за допомогою Instagram Stories?
А ви пам'ятаєте час, коли ще не було Stories в Instagram? Тільки квадратні фото по одному на пост, кілька фільтрів і сіра смужка інструментів внизу з синьою іконкою фотоапарата. До модернізації соцмережі підштовхнула стара добра конкуренція. Кілька років тому Snapchat стрімко почав займати лідерські позиції в своїй ніші. Саме там можна було швидко обмінюватися фото, виставляти пости про те, що робиш зараз і користуватися крутими масками-фільтрами.
Гоу в телеграм - я чатик знайшов
Telegram - одна з найбільш зручних медіа-площадок для розміщення контенту. Ціле сховище унікального матеріалу, корисних розсилок без відволікаючого «шуму» - комментів, лайків, реклами.
Усім коктейлі або просування алкогольних брендів від Kiwi Agency
Не секрет, що в Kiwi Agency працюють одні дівчата. Але це не заважає нам розбиратися у всіх тонкощах просування алкогольної продукції. Не винятком став і кейс для брендів компанії Premium Spirit Brands - Distil.No9 Small Batch Vodka і Staritsky & Levitsky Reserve Vodka.
HeadHunting для #KiwiTeam
Нас накрило хвилею класних проектів! І ми терміново шукаємо в #KiwiTeam SMM-менеджера і креативного копірайтера! (Потрібне підкреслити)
Instagram Stories як потужний інструмент просування
Ми вирішили виступити в ролі "руйнівників міфів" і розвіяти в пух і прах все, що ви знали про алгоритми ранжування Instagram Stories. Крім того, показати їх актуальну статистику і поділитися крутими мобільними додатками для створення креативних Сторіз.
Про тренди в копірайтингу або що, як і де писати в 2019-м?
Свіжі тренди в маркетингу активно задають головний тон-оф-войс копірайтингу і крім основних «письменницьких правил» диктують йому свої закони. Сфера компетенцій і завдань копірайтера стрімко змінюється: запити «писати про криптовалюти» сходять нанівець, а online-школи вимагають більше вогню на просторах соцмереж. Ключові ж навички писати читабельно, цікаво, зрозуміло не втратять. Тому нам слід продовжувати прокачувати скіллс і вдосконалюватися в своїх уміннях.
SMM-просування від Kiwi Agency для Mamamia
"Mamamia! - The Queen of Pizza"- одна з перших служб доставки піци в Києві. Сьогодні бренд Mamamia налічує 10 ресторанів в Києві і один в Чернігові, а також має одну точку самовивозу на Позняках (Київ).
Fuck up або невдале співробітництво
У жовтні 2018 роки команда Kiwi Agency розпочала співпрацю з незвичайним проектом, а саме - магазином дитячих іграшок. Запитайте, в чому незвичайність?
Як і навіщо вибирати лідерів думок?
Люди вже не реагують на рекламу в телевізорі або на бордах. Їм більше подобається, коли людина, спираючись на свій досвід, радить використовувати якийсь продукт. Адже більше довіри викликає саме "жива" думка.
SMM тренди 2019
2018 підійшов до кінця, давайте дружно скажемо йому "спасибі" за нові можливості просування в соціальних мережах і класний інструментарій. Пом'янімо органіку і увійдемо в новий 2019 рік із високо піднятим engagement rate.
18+ або SMM для алкогольних брендів
Давно відомо, що за допомогою SMM бренди можуть збільшити свою впізнаваність і прибуток. До того ж це можуть бути товари абсолютно будь-яких напрямків: від жіночих речей і косметики до послуг з обслуговування автомобіля. Але як працює SMM із забороненими для реклами продуктами, наприклад, з алкоголем? Розглянемо у найсвіжіших кейсах від #kiwiteam
Відео, відео, відео
Найактуальніший контент у сфері Діджитал.
Наразі соціальні мережі без відео, як рибалка без вудки.
Відео увірвалося в світ Діджитал в 2017 і успішно залишається у лідерах. Зараз люди в першу чергу фокусують увагу на яскравій, заманливій картинці, а лише потім - читають текст.
Вакансія дизайнера в Kiwi agency!
Хочеш реалізувати свою дизайнерську міць? Привіт, ми - SMM-агентство Kiwi agency. Спеціалізуємося на просуванні в соціальних мережах. І ми якраз шукаємо в команду графічного дизайнера!
Digital в Китаї: коротко про головне
Азія є дуже цікавим і перспективним ринком для багатьох підприємців. Якщо ви вирішили розширити географію свого бізнесу, потрібно розуміти, що цей регіон має свої особливості і культурні відмінності (в тому числі в культурі бізнесу). У будь-якому випадку, якщо вам потрібні свіжі ідеї, інвестиції і новий потік клієнтів, приціл на цей ринок - чудовий варіант.
Відкриті питання в Інстаграм Сторіс
Розробники команди Instagram дуже активні цього літа, а для нас кожна новинка - привід зробити контент-план різноманітніше і ефективніше! Не встигли ми ретельно протестувати IGTV, як в липні відбувся запуск ще однієї функції - відкриті питання в Instagram Stories. Досвідчені користувачі дізналися в нових інтерактивних стікерах знайомі сервіси Аsk.fm і Спрашівай.ру, хоч і реалізація від Instagram працює трохи інакше. Давайте розбиратися разом.
Як обрати соцмережу для просування бізнесу?
Сьогодні складно собі уявити бізнес, якого немає в соціальних мережах. Хтось працює тільки через соцмережі, не маючи офлайн-точок, хтось навпаки приходить в інтернет підвищити впізнаваність бренду, збільшити продажі і налагодити більш теплі стосунки з аудиторією. Як би там не було, соціальні мережі займають значну частину нашого часу, і коли ми говоримо про бізнес, ігнорувати їх не варто.
Страх копірайтера: як написати текст на незнайому тематику?
Ось уже тривалий час ви пишете про дитячі іграшки і все, що з ними пов'язано. Вам спокійно, затишно і не страшно, адже ви стали справжнім експертом в іграшкознавстві. Це все чудово, але уявіть, що вам одного разу надходить життєво важливе ТЗ на абсолютно незнайому тему. Скажімо, про криптовалюту. Страх. Паніка. Душевні муки: сором'язливо відмовитися або прийняти виклик?
GDPR: нові правила обробки персональних даних
Всі вже чули про нові правила обробки персональних даних громадян Європейського Союзу, але чи до кінця розуміють основну суть? "Агенти" Kiwi Agency поставили перед собою мету - знайти доступно написану статтю, що нам і вдалося. Що ж таке персональні дані і GDPR, що це означає для бізнесу і що слід зробити компаніям, щоб уникнути штрафів, читайте нижче.
Відкладений постинг в соцмережах або як економити час з розумом
Якщо ви потрапили на цю статтю, то швидше за все або працюєте в сфері SMM і ведете кілька проектів паралельно, або володієте власним бізнесом і намагаєтеся розібратися в підводних каменях маркетингу самостійно. У будь-якому випадку, прочитання цього тексту займе трохи часу, але стане корисним матеріалом для подальшого практичного використання :)
Нейромаркетинг або що у вас "болить"?
Все більше фахівців останнім часом говорять про нейромаркетінг. Це не дивно, адже який бренд не мріє про швидкі продажі, влучно вгадуючи потреби клієнтів, настрій та їхні емоції?
SMM-вакансія в Kiwi agency!
У нас тепер стало ще більше цікавих проектів! Тому шукаємо в команду досвідченого SMM-менеджера, бойового стажера і ефективного таргетолога!
8 порад для підвищення охоплення в мережі Instagram
Платформа Instagram продовжує розширюватися - в 2018 році її використовують уже 11% всіх людей на Землі. Дослідження, що містять безліч факторів, показали, що відсоток залученості користувачів соціальної мережі становить 4,21%. Це в 10 разів вище, ніж в Facebook, в 54 рази вище, ніж в Pinterest, і в 84 рази вище, ніж в Twitter.
З - означає залученість або навіщо нам вважати ER?
Сьогодні люди звертають увагу не тільки на кількість підписників у соцмережах, а й на коментарі і лайки під постами. Погодьтеся, якщо в акаунті 200К підписників і 70 лайків ー це трохи дивно. Залученість в Фейсбук, Інстаграм ー це рушій продажів, тобто ваш прибуток. Хто здійснює продажі? Правильно, живі підписники, що створюють цю саму залученість.
Збільшуємо конверсію: 11 прийомів копірайтингу
Текст, написаний «від душі», - це круто, ми не сперечаємося. Але слід не забувати про ефективні правила копірайтингу, які роблять ваш текст дійсно переконливим. І як наслідок - збільшують конверсію. Зберігайте корисний чек-лист з наочними прикладами :)
Як створити контент для нового клієнта
Новий клієнт ─ завжди виклик для нашої творчості. Найцікавіше починається після етапу знайомства з проектом, з'ясування всієї необхідної інформації і розстановки цілей. Брейншторми і створення креативів ─ це "вишенька на торті" улюбленої роботи. Ми підготували для вас велику інфографіку про те, як створювати контент для нового клієнта.
Давай знайомитися, IGTV!
Трохи більше тижня тому вийшла новинка IGTV, і щоб не відставати від трендів, давайте розберемося, що це і чи потрібно вам створювати відеоканал в Instagram TV.
Ні сховатися, ні втекти або що про вас знає Facebook?
Замислюєтеся, що знає про вас Facebook і для чого йому вся ця інформація? Цікаво, як у вашій стрічці виявляється та чи інша реклама? Як маркетологи потрапляють точно в ціль? Тоді ця стаття для вас. Крім того, ми розповімо, як налаштувати рекламні покази, як приховати рекламу, як дізнатися всю інформацію, яка зберігається про вас на серверах Facebook.
Як почати продавати в Instagram?
Займатися продажем в Instagram ー це не тільки модно, але і дуже прибутково. Проте не всім вдається успішно вести бізнес. Давайте розберемо, чому так відбувається.
VSCO Cam і тренди візуалізації у блогерів
Обробка фото в додатку VSCO помаленьку відходить у розділ "мейнстрім". Якщо блогери їм ще користуються, то виставляють налаштування на свій смак або створюють комбінації налаштувань конкретно для себе ー свої фільтри.
Експорт статистичних даних Facebook
Не секрет, що всім подобається оформлення статистики в Facebook - зручно і приємно для сприйняття користувача, але, на жаль, у цих даних можливо знайти інформацію лише за короткий проміжок часу, всього за 28 днів. Якщо ви бажаєте отримати статистику за більш тривалий час, вам потрібна чудова кнопка в правому верхньому кутку: «Експорт даних».
WhatsApp Business: кому, навіщо і як?
WhatsApp - найпопулярніший месенджер в світі. Щомісяця ним користується понад 1 500 млн активних користувачів на планеті (за даними сервісу Statista.com). На початку року в світ вийшла новинка від компанії - WhatsApp Business. Що це і чи потрібен він вашому бізнесу, давайте розберемося разом.
Як бізнесу створити контент, що продає?
Соцмережа - чудова можливість для компанії чи бренду потрапити в поле зору потрібної ЦА.
Це давно вже не просто розваги, а повноцінні майданчики для ведення бізнесу. Щоб потенційні покупці довіряли вам і були готові витрачати свої гроші, потрібно побудувати правильну комунікацію з ними. Як навчитися створювати унікальний контент, який буде релевантним тематиці бізнесу?
Я знаю, що ти шукав учора ввечері або що таке ремаркетинг
Не секрет, що запускати і налаштовувати таргетовану рекламу в соціальних мережах повинен вміти кожен SMM-manager. Ми вже говорили про цілі рекламних кампаній такі, як трафік, залученість, охоплення, лідогенерацію і безліч інших. Сьогодні ж ー розповімо про ремаркетинг.
10 лайфхаків для створення дивовижних фотографій в Instagram
Важливо пам'ятати, що Instagram створили насамперед як візуальний майданчик, в якій люди спочатку дивляться на гарні фото, а лише потім - читають або купують щось.
Саме якісна візуальна частина підвищить популярність вашого облікового запису. Хочемо поділитися прийомами, які зроблять з вас анбелівебл гуру інста-фотографії.
Гід для роботи з лідерами думок
Їх називають по-різному. Інфлюенсери, лідери думок, трендсеттери, opinion leaders. Усі ці слова мають на увазі людину, чия думка має значення для певного кола людей.
Давайте спробуємо розібратися, яку користь можуть вони принести вашій компанії і як правильно з ними співпрацювати.
Як стати популярним в Instagram? 5 основних правил
Сьогодні прагнення мати гарний і якісний профіль в Instagram пов'язано не тільки з мрією стати популярним, але і бажанням монетизувати свій акаунт. І це не дивно, адже на даний момент популярні Insta-профілі можуть отримувати регулярний дохід від 100 $ до 1000 $ на місяць. Звичайно, кожен з нас, почувши про це, ставить собі запитання: як і чому?
SMM-просування від Kiwi Agency для «Сушия»
«Cушія - сучасна японська кухня» - велика мережа ресторанів японської кухні, яка об'єднує 38 ресторанів у 13 містах України.
Основний пріоритет компанії - смачні, корисні страви з високоякісних продуктів.
Усе, що ви не знали про клікбейт
Ловили себе на думці, що іноді під час пошуку чогось в інтернеті ми переходимо за посиланням, потім ще на одне, і ще ... Через годину розуміємо, що читаємо про те, як, наприклад, нафарбувати нігті носорога в космосі і залишитися непоміченим.
Що ж змушує нас переходити кожен раз на нові сайти і опинятися в зовсім незвичайних місцях?
Обробка фотографій за допомогою телефону
Вдалий кадр - це лише 70% успіху гарного фото. Решта 30% полягають у вашому умінні впоратися зі своїм гаджетом і налаштуваннями різних програм.
У цій статті ні слова про Фотошоп і Лайтрум! Безумовно, відкидати ці популярні ресурси - страшезний гріх, але для звичайного користувача подружитися з ними складно.
Топ-5 способів підвищити охоплення акаунта в Instagram
Нещодавно Instagram офіційно заявив про абсолютно нову - «розумну» стрічку новин. Ця зміна вплинула не тільки на KPI, але й на принципи роботи з популярною соцмережею. Якщо раніше всі мріяли про збільшення кількості підписників, то тепер про охоплення та залученість.
Оштрафувати не можна помилувати: як покарати співробітника digital-агентства?
Невдалі рішення, невиконані завдання, зірвані дедлайни і, як наслідок, зіпсовані стосунки із клієнтами. В основі всього цього найчастіше лежить помилкова дія співробітника.
Звичайно, ніхто не застрахований від помилок, і це нормальне явище. Але, щоб мінімізувати кількість таких пригод, керівництво змушене карати своїх працівників.
Напевно, багатьом діджитал-агентствам знайома ситуація, коли smm-фахівець із якоїсь причини "спустить" бюджет або витратить значно більше коштів, ніж спочатку було заплановано.
Хочемо поділитися з вами історією з досвіду роботи наших колег про одне таргетолога, який так само «накосячив» і злив увесь бюджет.
Чому ваша SMM-стратегія не приносить результатів? ТОП-7 головних помилок
Чи можете ви уявити зараз своє життя без гаджета або доступу до інтернету? Певно, що ні.
Нескінченні потоки інформації стали невід'ємною частиною нашого життя. На січень 2018 зафіксовано понад 2 млрд активних користувачів Facebook, а це майже третина планети! Тому питання: "Чи потрібно моєму бізнесу просування в соціальних мережах", ми вважаємо недоречним. Але без стратегії, без чіткого розуміння того, що, де і коли ви публікуєте - неможливо досягти позитивного результату в подальшій перспективі.
Проблема полягає в іншому. Буває, що і сторінку зареєстрували, і мемчикі смішні опублікували, і навіть контент-план спробували раз зробити, але продажі якось не йдуть. У цей момент відчаю прийде на допомогу наша стаття про ТОП-7 помилок, які допускають в SMM-стратегіях.
Навіщо вам потрібен канал в Telegram?
Telegram - це однозначно прорив. Кожен день месенджер все більше і більше набирає популярність. Він відрізняється від інших, наприклад, своєю відкритістю. Кожен охочий може подивитися, як програма працює з технічного боку, і використовувати цю інформацію для своїх IT-проектів. Цікаво й те, що розробники месенджера майже не витрачалися на просування, спрацювало "сарафанне радіо".
Вижити будь-якою ціною: інтернет-маркетинг в 2018
Нове ранжування стрічки в Facebook, блокування "набридливої" реклами в Google Chrome, відмова YouTube від 30-секундних роликів перед відео - не найпростіші часи для нас, чи не так?
В епоху, коли органічне охоплення в соцмережах падає з неймовірною швидкістю, реклама стає вже не розкішшю, а чимось життєво необхідним. Але тут, на жаль, виникає проблема: 74% користувачів покоління Z (16-19 років) і міленіалів (20-39 років) дратує, коли їх таргетують у соцмедіа, а 57% підписників залишають сторінки, якщо їх регулярно там спамлять платною рекламою.
Додатки зі створення відео для вашого бізнесу
Як ми вже знаємо, соцмережі люблять новинки. Як тільки щось стає популярним і новим - стрічка соцмереж в першу чергу показує нам це.
До речі, статистика стосується відео, завантажених безпосередньо, наприклад, в Facebook, а не посилань на інші відеохостінги. Це пов'язано з алгоритмом ранжування Facebook, який віддає перевагу контенту, опублікованому всередині мережі.
Можна додати відео в блок "Інформація", який побачить кожен відвідувач сторінки при вході.
Пропонуємо Топ - 5 редакторів, які точно допоможуть вам:
Месенджер-маркетинг - головний тренд 2018 року
За останні кілька років месенджери стали одним із найбільш ефективних маркетингових каналів і вже майже витіснити з перших позицій email-розсилки. Чи вийде у них стати новою альтернативою?
Про конкурси і хештеги в Instagram
Поговоримо про один із способів швидкого просування - конкурси (або ж «giveaway», «розіграші»).
Щоб підвищити активність своєї аудиторії і заманити більше нових підписників, комерційні instagram-профілі намагаються регулярно робити активації.
Які важливі аспекти потрібно знати для їх успішного проведення?
Digital-маркетинг 2017: підсумки року в цифрах
На вулиці сніжно, в голові не вщухає улюблена "Last Christmas I gave you my heart", а в будинку вже пахне мандаринами. Для SMM-фахівців це означає лише одне: настав час підбити підсумки року, що минає.
У цій статті ми зібрали найважливіші події року 2017, які зададуть темп діджіталу у новому році жовтої собаки.
UTM-мітки: як їх правильно створювати і використовувати
Для бренду, який має свій веб-ресурс і зареєстрований у соціальних мережах, важливо розуміти, які публікації і рекламні кампанії дають високу конверсію. Які з них - неуспішні і менш привабливі для відвідувачів.
UTM-мітки використовують для відстеження джерела трафіку з докладною інформацією про нього.
Як використовувати геотеги в Instagram?
Використання геотегів в Instagram - це унікальна можливість ділитися своїми публікаціями та історіями з користувачами з усього світу, а для брендів - це ще й ефективний інструмент для залучення локальних клієнтів.
Механіка просування Telegram-каналу з «нуля»
Месенджер Telegram викликав справжній «бум» в інтернет-просторі. Число користувачів стрімко зростає і досягає вже близько 2,5 мільйона на місяць. Збільшується і кількість майданчиків - компанії, бренди, блогери активно створюють канали, щоб бути ближче до своєї аудиторії. Розкрутка телеграм-каналу зараз у всіх на слуху, але мало хто знає, як ефективно розкрутити канал і утримати хороший результат. Ми зібрали деякі корисні рекомендації, які допоможуть вам в цьому.
Смачний текст
Текст повинен бути інформативним, але легким для сприйняття та цікавим.
Виникає питання, як написати ідеальний текст, в якому б вирішувалися відразу всі ці завдання?
Як приручити стрічку в Facebook
Нещодавно Facebook заявив, що розробив окрему новинну стрічку і надав інструкцію для її використання.
Адам Моссері, віце-президент компанії Facebook, виступив з презентацією про нові алгоритми роботи стрічки новин.
Пропонуємо ознайомитися з цікавими аспектами з оновлених рекомендацій.
Помічники в Telegram: корисна добірка ботів
Telegram Боти - це автоматичні акаунти, які можуть виконувати різні завдання. Вони можуть бути налаштовані на роботу в чаті або особистому повідомленні та пропонують різноманітні функції. Вони також можуть надавати користувачеві доступ до інформації та функцій, які не доступні у звичайному інтерфейсі Telegram.
Як провести аудит профілю в Instagram?
Для брендів Instagram є одним з найбільш ефективних каналів просування послуг і товарів. Тому дуже важливо, щоб акаунт відповідав запитам цільової аудиторії і був інформативним. Для цього потрібно аналізувати слабкі і сильні сторони профілю. Із цим допоможе аудит.
SMM-просування від Kiwi Agency для «Цікаво про молоко»
"Цікаво про молоко" - спільнота провідних виробників ультрапастеризованого молока «Вищого молочного стандарту». Ініціатором спеціального маркування на українському молочному ринку стала міжнародна компанія Tetra Pak.
IT - чи страшний сон маркетолога
Ні, це не про екранізацію книги Стівена Кінга "Воно".
Ми поговоримо про більш темні та невизначені речі - інсайтах (I) і тізерах (T) :)
Орієнтир на результат: 7 кроків для організації успішної live-трансляції
У 2004 році поява такого поняття як «стрім» на YouTube або так званий вихід у прямий ефір, стало справжньою сенсацією і продовжує стрімко набирати обертів.
За статистикою Facebook, live-трансляції коментують в 10 разів частіше, ніж заздалегідь створений відеоконтент. Якісна пряма трансляція чіпляє і залишається в пам'яті.
Які ж «фішки» потрібно знати, щоб зробити її такою?
Навіщо потрібен бізнес-акаунт в Instagram?
Instagram - оптимізована соціальна платформа з оборотом приблизно в 300 мільйонів активних користувачів щомісяця.
Це сила, яку потрібно використовувати для стрімкого розвитку вашого бізнесу.
Що ж потрібно знати для стратегічного використання свого бізнес-профілю?
Як “вибухнути” свій SMM?
Ми вирішили поділитися з вами дуже докладною інструкцією, як знищити себе в соціальних мережах.
Не для того, щоб ви, звичайно, зробили це, а щоб запам'ятали раз і назавжди - "не треба так"!
Чати активності в Instagram, у чому суть?
Коли Instagram змінив алгоритм ранжирування публікацій і почав показувати їх не за часом, а підлаштовуватися під інтереси користувачів, популярність стали набирати так звані чати активності або like time.
Персональний брендинг в соціальних мережах
Лідери думок, блогери, стримери - усі вони використовують соціальні мережі для того, щоб просувати і популяризувати свій бренд або продукт, ділитися унікальними думками і порадами з цільовою аудиторією.
Саме там велике інформаційне охоплення і активні користувачі, з якими можна взаємодіяти для отримання ефективних результатів.
ТОП-6 запитів з SMM
Привіт друзі!
Команда Kiwi Agency дуже любить дізнаватися останні трендові новини, і залюбки ділиться ними:)
Що таке Flat Lay
Насправді фотографії в стилі Flat Lay ви спостерігаєте кожен день, просто не знали, що у них така назва.
Як освоїти мистецтво предметної зйомки, ми розповімо докладніше в цій статті.
Хто такі лідери думок? І як з ними працювати?
Для початку розберемося, хто ж такі лідери думок.
Їх ще називають трендсеттерами, інфлюенсерами, амбассадорами, адвокатами бренду і opinion leaders (KOL) - їхня думка важлива і впливає на аудиторію.
Часто лідери добровільно пишуть про вподобані товари та послуги на своїх сторінках в соціальних мережах, але, як правило, їх потрібно до цього підштовхувати і мотивувати.
7 способів підвищити охоплення в Instagram
Instagram змінив алгоритм новинної стрічки, і, напевно, ви помітили зниження охоплення та залучення в соцмережі.
У цій статті ми розповімо кілька простих правил, як підвищити ваші показники.
Просування в Facebook
"Готувати може кожен!" - такий популярний вислів ви могли чути в диснеївському мультфільмі про маленького кухаря Ремі.
А чи може кожен ефективно просувати свій бренд в Facebook?
Обмеження і ліміти в Instagram
Минув час, коли обмеження і ліміти не стояли на шляху до нескінченних підпискам і лайкам в Instagram. Тепер, щоб уникнути зовсім нерадісного «Ваш акаунт заблокований», варто звернути увагу на них у соцмережі.
Як перетворити особистий профіль у сторінку
Лідери думок та інші не менш популярні користувачі Facebook стикаються з проблемою перетворення: ліміт друзів до 5000.
Рішення: перетворення особистого профілю у сторінку.
Вичавлюємо максимальну користь з #хештегів
Хештеги - один з інструментів залучення аудиторії, про який зараз точаться палкі суперечки: ефективні вони чи ні. Але весь секрет їх ефективного використання криється в декількох правилах.
Як, навіщо і чому треба реагувати на негативні коментарі
Соціальні мережі - канали, у яких вам легко зв'язатися з клієнтом, і навпаки.
Як наслідок - кожен може залишити свій відгук про вашу компанію. І часто вони бувають негативними. Вся справа в тому, що спровокувати людину написати хороший відгук набагато важче, ніж поганий.
Скажімо «привіт» якісному контенту в Instagram
Останнім часом ми все частіше спостерігаємо зміни в Instagram. Вони поширюються як на інтерфейс соцмережі, її функціонал, так і на фактори, що впливають на просування акаунта. Про останній і піде мова.
8 способів оптимізувати Facebook-акаунт
Якщо ви хочете отримати від просування в соцмережах позитивні результати, рекомендуємо користуватися представленим функціоналом обраної платформи.
У цій статті ми зібрали цілих 8 способів оптимізувати Facebook-акаунт.
Ази SMM-просування: 11 правил для ефективної роботи в соцмережах
Соцмережі щільно увійшли в наше життя, а разом з тим - і в бізнес. Бренди все частіше використовують цей канал для просування своїх товарів, адже у нього є безліч переваг: прямий вихід на цільову аудиторію і наявність зворотного зв'язку, відносна дешевизна, можливість оперативно вносити зміни в рекламну кампанію. Але все ж є правила, яких необхідно дотримуватися, щоб вибудувати ефективне SMM-просування для свого бізнесу.
9 методів просування групи Вконтакті всередині соцмережі
Вконтакте є однією з найбільш відвідуваною соцмереж. Можна довго розмірковувати на тему демографічних і поведінкових характеристик аудиторії, але ігнорувати просування в настільки популярній соціальній мережі ми не рекомендуємо. За допомогою цього каналу ви зможете вийти на багатомільйонну аудиторію, підтримувати постійний контакт з користувачем, управляти репутацією і формувати впізнаваність бренду.
Робота над помилками
Правильно заповнений опису профілю - одна з найважливіших складових бізнес-акаунта після самого контенту.
Як найти клієнта и відсіяті тих, з ким вам не по дорозі
Багато компаній хоч раз стикалися з тим, що до них зверталися люди, з'ясовували щось довго і начебто навіть рішуче, але клієнтами вони так і не ставали. Крім цього, зустрічали на своєму шляху клієнтів, яких виправдовували тим, що «вони завжди праві», але це не завжди правильно. Ми підготували кілька правил для ефективної роботи з клієнтами і розповімо, з якими не варто мати справу.
9 ідей для успішного просування бренду в соціальних мережах
Просування в соціальних мережах - тема, актуальна для фахівців всіх країн. США, батьківщина величезної кількості брендів зі світовим ім'ям, не стала винятком. Саме тут з'явилося віртуальне співтовариство - Social Media Breakfast. Щомісяця учасники організовують сніданки, присвячені темі просування в соціальних мережах і SMM-кейсів.
Як зрозуміти, в яких соціальних мережах просувати бізнес?
На сьогоднішній день зустріти людину, яка не користується хоча б однієї соціальною мережею вкрай складно.
Більше того, багато хто користується відразу декількома, відвідуючи свої сторінки практично щодня. Це робить соцмережі чудовим інструментом для просування бізнесу. Однак, щоб робити це успішно, потрібно розуміти, яка ваша цільова аудиторія і знати, де вона мешкає.
8 можливостей Facebook, про які ви могли не знати
Facebook з кожним роком стає все більш популярною соціальною мережею. Але багато хто все ще погоджуються з тим, що його використання не завжди буває простим.
Ми обрали 8 можливостей Facebook, про які ви могли не знати.
Facebook представив новий дизайн сторінок
Facebook не припиняє дивувати своїх користувачів із кожним днем.
Тепер на початку стрічки вашої сторінки є розділи, в яких представлені вибрані матеріали з кожної вкладки. Facebook надає можливість змінювати порядок нових розділів, змінюючи порядок своїх вкладок в розділі "налаштування".
Якщо ви хочете, щоб найновіші публікації демонструвалися вгорі вашої сторінки, вам потрібно переконатися, що вкладка "публікації" йде першою.
5 основних заповідей SMM-просування
Більшість людей зараз користуються соціальними мережами.
А інтеграція бізнесу в них створила безліч правил, як зробити просування в соціальних мережах ефективним.
Багато хто припускає помилок при розміщенні контенту, не помічаючи їх або вважаючи, що це не так критично. Але не слід так думати, адже безліч факторів впливає на результат вашої роботи.
7 корисних оновлень Facebook
Останнім часом Facebook особливо порадував нас своїми оновленнями. Якщо ви раптом щось пропустили, не турбуйтеся.
У цій статті ми згадаємо, чим Facebook «балував» рекламодавців за останні кілька місяців.
Емоційний брендинг: особливий зв'язок з клієнтами
Однією з основних складових успішного бренду є його лояльні клієнти.
Однак домогтися їхньої лояльності буває досить непросто, особливо, якщо у вас багато конкурентів, що пропонують товар або послугу, подібну вашим.
15 Telegram-каналів для маркетологів
Telegram - цікавий і зручний медіамайданчик для публікації контенту, завдяки чому він швидко переріс в сховище досить цікавих і корисних розсилок.
До того ж, тут поки немає ні реклам, ні лайків, ні коментарів. Для тих, кого втомили звичні стрічки соцмереж, ми підготували добірку Telegram-каналів, які будуть корисними для маркетологів.
Боти в соцмережах: «Атака клонів» або «Прихована загроза?»
Ні для кого не секрет, що соціальні мережі наповнені ботами, яких стає все складніше відрізнити від реальних людей.
Тож не дивно, адже більше 45% інтернет-трафіку генерується за допомогою спамерських пошукових роботів.
На сьогоднішній день, для багатьох користувачів, щоб отримати надбавку в кілька тисяч «друзів», досить заощадити на одній чашці смачної кави.
Як краще назвати спільноту?
На сьогоднішній день, соціальні мережі - щось більше, ніж просто платформа для спілкування. Взявши до уваги кількість їх щоденного відвідування, можна зрозуміти, що соціальні мережі - потужний інструмент для просування товарів, брендів і послуг.
Як ми просуваємо Beauty-бренди в соцмережах?
Smm-aгентство Kiwi Agency спеціалізується на просуванні в соціальних мережах Beauty-брендів.
Кейсів з ведення брендів індустрії краси у нас безліч.
І, на наявних прикладах, ми розповімо, як ефективно вести сторінки в соцмережах, щоб вони були цікаві, захоплюючі і приносили бажаний результат.
7 кроків для оптимізації сторінки в Facebook
Багато власників бізнесу знають, наскільки ефективним може бути просування в соціальних мережах. Найчастіше для цього використовують Facebook, реєструючи сторінку для своєї компанії. Однак якщо з просуванням сайту у більшості питань немає, то просування в соціальних мережах для багатьох є незвіданою територією.
ТОП 7 корисних SMM-статей за рік
Вчора, на честь 1 вересня, команда Kiwi Agency влаштувала невеликий воркшоп. Під час нього ми повторювали наші знання за останній рік і обговорювали найцікавіші зміни. А сьогодні вирішили поділитися своїм досвідом з вами і підготувати добірку найцікавіших матеріалів з SMM.
Instagram проти Snapchat
Донедавна вважалося, що в Instagram і Snapchat різна аудиторія, а значить і ділити їм нічого.
Так було до того, як Instagram запустив свою нову функцію під назвою Stories. Тепер у Snapchat з'явився серйозний конкурент, який здатний перешкодити йому закріпитися на ринку.
Facebook буде знижувати охоплення публікацій з клікбейтними заголовками
Адам Моссері, менеджер сервісів Facebook, повідомив, що соціальна мережа в подальшому буде знижувати охоплення публікацій з клікбейтнимі заголовками.
Користувачів цікавлять нові захоплюючі та оригінальні історії. У компанії ж почалася активна робота щодо методів визначення таких публікацій і обчисленню клікбейтних заголовків.
Як подружити соціальні мережі з вашим бізнесом?
Наявність хорошого плану - половина шляху до успіху.
SMM - не виняток, так як тут важливо не тільки створювати цікавий і креативний контент, але і скласти план, який допоможе цим контентом грамотно розпорядитися. Як це зробити? Давайте розберемося!
Зручні сервіси для аналізу вашої сторінки Facebook
Якщо ви ведете відразу кілька сторінок на різних майданчиках, і вам важливо підтримувати кожну з них, то без аналізу аудиторії буде складно. Ми зібрали для вас список найкращих сервісів для аналізу сторінки Facebook.
Контент популярних брендів в Instagram: беремо приклади
Instagram стрімко перетворюється в одну з найцікавіших і успішних соціальних мереж не тільки для користувачів, але і для рекламодавців.
Однак одні бренди в Instagram процвітають, а інші безрезультатно намагаються привернути до себе увагу.
Щоб зрозуміти, який секрет успіху популярних компаній, давайте подивимося, що вони розміщують в своїх профілях.
Приклади вдалих обкладинок в Facebook
Фото обкладинки сторінки в Facebook може і не головний маркетинговий інструмент, але, безумовно, дуже важливий, адже це перше, на що людина звертає увагу, потрапивши на сторінку.
Pokemon GO: для вашого бізнесу
Протягом двох останніх тижнів гучна гра Pokemon GO знаходиться в топі обговорень по всьому світу. Вона викликає захоплення як у самих маленьких володарів смартфонів, так і у досить дорослих і серйозних користувачів.
Як виміряти ефективність сторінки в Facebook?
При просуванні сторінок в соціальних мережах необхідно відстежувати ефективність дій, щоб розуміти, де потрібно оптимізувати ваші способи просування.
Для цього потрібно розібратися, на що саме варто звертати увагу в першу чергу.
Як оживити комунікацію у соцмережах
Одним з основних принципів маркетингу в соціальних медіа є довгострокові дружні відносини з цільовою аудиторією.
Як їх будувати читайте нижче в статті.
Сторінка або група: порівнюємо і вибираємо
Зараз просування своїх товарів і послуг за допомогою Facebook вже звичайна справа. Однак багато хто задається питанням: що краще створити для просування? Групу або сторінку?
7 приводів почати використовувати SMM на благо бізнесу
Гарячі дискусії на тему маркетингу в соціальних мережах не вщухають багато років. Чи ефективно це? Можливо, це просто марна трата грошей? У нас в арсеналі є 7 причин, які допоможуть усвідомити важливість представництва бізнесу в соцмережах.
Як налаштувати трансляцію з Facebook в Twitter
Раніше у користувачів була можливість трансляції свого статусу тільки з Twitter в Facebook. Однак прогрес не стоїть на місці, і тепер за допомогою Facebook можна відразу ж поділитися статусом в Twitter.
7 порад для реклами в Facebook: б'ємо в ціль!
Ні для кого не секрет, що платна реклама стає невід'ємною частиною бізнес-кампаній в соціальних мережах.
Якщо ви не заглиблюється в особливості ведення платної реклами, то без сумнівів - рано чи пізно прийде усвідомлення того, що створення ідеальної рекламної кампанії в Facebook вимагає тимчасових витрат і досвіду.
Instagram: Будь смачним!
Люди використовують Instagram у першу чергу для візуального натхнення.
Отже, це ідеальний майданчик для тих, хто може красиво і "смачно" піднести товари й послуги. Але не варто забувати, що в першу чергу це соціальна мережа, а не інтернет-магазин, і люди першочергово прагнуть до спілкування.
6 слів мовою Facebook
Епоха лайка офіційно закінчилася в лютому 2015.
Марк Цукерберг, через півроку туманних натяків, таки викотив, як він неодноразово говорив, "альтернативу дізлайку".
Кейс від Kiwi Agency
У липні 2015 року до нас за послугами просування звернулися представники мережі ресторанів Classic з міста Ковель (Волинська область, Україна).
Вакансія SMM-менеджер
Вакансія у Kiwi agency: SMM-менеджер, smm-фахівець, smm-manager. Шановні кандидати, в супровідному листі вкажіть посилання на свої профілі в соціальних мережах і спільноти, які вели (резюме надсилайте на info@kiwiagency.com.ua з позначкою «SMM-менеджер»)
Просуваємо замітки в Facebook
Facebook не так давно оновив розділ "Нотатки". По суті, це повноцінна платформа для блогу, яка дозволяє писати довші і привабливіші пости (більше 5000 символів), і засмічуючи при цьому стрічку.
ТОП-5 правил зі створення вірусного контенту
Для початку потрібно визначитися з поняттям: що таке вірусний контент?
Вірусним є контент, який не тільки доносить до користувача потрібну інформацію, а й викликає таку емоційну реакцію, що людині хочеться їм ділитися в соціальних мережах зі своїми друзями і знайомими.
15 основних метрик у соцмережах
Всі знають, що кампанія в соціальних мережах ефективна настільки, наскільки це можна довести.
Метрики, які використовуються в інтернет-маркетингу для розрахунку ефективності ваших дій, допоможуть в питанні розвитку і вдосконалення кампанії, а також в роботі над маркетинговою стратегією.
Вакансія SMM-менеджер в Kiwi agency
Вакансія: SMM-менеджер, smm-фахівець, smm manager. Шановні кандидати, в супровідному листі вкажіть посилання на свої профілі в соціальних мережах і спільноти, які вели (резюме надсилайте на info@kiwiagency.com.ua з позначкою «SMM-менеджер»)
Правила успішної співпраці з блогерами
Щоб успішно співпрацювати з блогерами необхідно дотримуватися певних правил. Своєрідний етикет при взаємодії блогерів і брендів допоможе налагодити процес співпраці. Правила, наведені нижче, дозволять уникнути не дотримання дедлайнів, непорозуміння та інших проблем, які можуть виникнути під час такої роботи.
Використання хештегів у соцмережах
Хештеги з кожним днем набирають все більше значення для соціальних медіа.
Вони дозволяють smm-фахівцям отримати ще більше інформації про свою цільову аудиторію і вивчити її поведінку, вподобання, які в підсумку допоможуть у вирішенні поставлених завдань. При правильному використанні, хештеги можуть стати потужним маркетинговим інструментом, підвищити впізнаваність бренду, збільшити охоплення і позитивно вплинути на лояльність клієнтів.
Топ-20 сайтів за червень 2015
Дослідницька компанія Factum Group склала актуальний рейтинг сайтів уанету по середньоденний часткою і охопленням станом на червень 2015 року.
Вакансія SMM-manager в Kiwi agency
Вакансія: SMM-менеджер, smm-фахівець, smm manager.
Шановні кандидати, в супровідному листі вкажіть посилання на свої профілі в соціальних мережах і спільноти, які вели (резюме надсилайте на info@kiwiagency.com.ua з позначкою «SMM-менеджер»)
5 питань перед публікацією поста
Почуття сумніву перед публікацією в соціальних мережах знайоме багатьом користувачам. Найчастіше це призводить не тільки до редагування постів і статусів вже після публікації, а й до повної відмови від початкових намірів.
Beauty-індустрія в YouTube. Помилки просування
Ви можете виробляти самий чудовий продукт, ви можете володіти новітніми досягненнями в сфері краси, ви можете навіть винайти еліксир вічної молодості, але НІХТО з багатомільйонної армії користувачів YouTube так і не дізнається про це.
Відкриваємо секрети Facebook
Ви дізнаєтеся, які пости потрапляють в стрічку новин на facebook, ідеальний розмір зображень, дуже вдалий час для постів і оптимальна кількість символів.
Вакансія інтернет-маркетолог
Своє резюме (з фотографією) відправляйте на пошту info@kiwiagency.com.ua з позначкою «Вакансія: інтернет-маркетолог»
Відкриваємо таємні можливості Google і "Яндекс", про які ви не здогадувались
Пошукові системи - ключовий елемент роботи в Мережі, без яких ми в Інтернеті, як риба без води. Здається, ну що в них може бути особливого: забиваєш в рядок запит, отримуєш результати. Але насправді пошуковики можуть куди більше. Про те як вільно себе почувати в океані Інтернету читайте в нашому огляді.
Оформлення спільноти Вконтакті
Як часто вас запрошують в різні спільноти? А як швидко ви приймаєте рішення «вступити / не вступити» в ту чи іншу товариство?
Літнє стажування в Kiwi agency
Навчальний рік уже позаду, а бажання вчитися і реалізовувати всі свої накопичені знання - невичерпний. Наша команда якраз зараз в пошуках саме таких нереалізованих талантів, як ви! У вас є прекрасна можливість познайомитися і стати на «ти» з миром інтернет-реклами. Участь у літній програмі стажування в нашій компанії - це відмінний старт у вашій кар'єрі. Запрошуємо студентів 3-5 курсів за спеціальністю «Реклама», «Маркетинг», «Піар», а також всіх бажаючих в нашу дружну компанію пройти стажування!
Просування в соціальних мережах
SMM-просування — процес дуже динамічний, тому потрібно постійно стежити за мінливими інтересами аудиторії і появою нових трендів.
Вакансії в Kiwi agency
Вакансія: SMM-менеджер, контент-менеджер, копірайтер.
Посилання на свої профілі в соціальних мережах і спільноти, які вели відправляйте на info@kiwiagency.com.ua з позначкою «SMM-менеджер».